Створення сайту хоча б на 6 мовах мінімальним коштом (українська, російська, польська, англійська, німецька, французька). Він має якісно відрізнятися від існуючих інформаційних чи туристичних сайтів Трускавця. Рубрики – не тільки про місто, історію, Нафтусю та інші води, санаторії і вілли, але і анонси цікавих різнопланових подій – економічні форуми, фестивалі (дитячі, кінематографічні, фольклорні), виставки та концерти, розповіді про розважальні заклади та заходи. Обов`язково – про лікувальну дію на організм наших цілющих вод та новинки медицини (урологія, методи допомоги при ДЦП професора Козявкіна, кардіологія), відгуки реальних відпочиваючих із іменам, прізвищами, фото щодо реального покращення їхнього стану здоров`я після відвідин Трускавця.
Розробка туристичного маршруту по Трускавці, по регіону, посилення контролю за тим, як надається цей вид послуг, щоб відпочиваючим послуги по екскурсіях надавали кваліфіковані працівники (гіди). «Точки» міського маршруту повинні бути пов`язані з історією курорту, з відомими людьми, які приїздили сюди відпочивати чи лікуватися, із пам`ятниками та пам`ятними місцями тощо. Вартість однієї такої екскурсії можна включати у вартість путівки для відпочивальників чи обдумати як це краще зробити іншим чином. Регіональні екскурсії – 1) Трускавець – Дрогобич – Самбір – Борислав, 2) піша короткотривала чи автоекскурсія Прикарпаттям, 3) обрати із напрямів, які тепер пропонують туристичні компанії. Вже є розроблені схеми веломандрівок по регіону, як мінімум шість.
Залучення для розвитку Трускавця потенціалу Помірок – обстеження та вивчення території, можливість використання вільної землі, яка тепер належить району для збільшення рекреаційного потенціалу Трускавця, реклама цих неосвоєних поки що в достатній мірі територій як місця елітного відпочинку (типу Буковель але дещо іншого профілю), розглянути можливість спорудження там зони грального бізнесу, із стрип-барами тощо.
Ведення прихованої роботи по збору даних, які можуть компрометувати конкуруючі курорти Східницю, Моршин та інші на Львівщині. Приклади – нещасні випадки, які там можуть трапитися із відпочиваючими, побічні ефекти від вживання тамтешніх вод, відгуки розчарованих тамтешніх відпочивальників.
Підвищення рівня обслуговування в наших трускавецьких санаторіях, віллах, готелях, барах та ресторанах – нам ще дуже далеко не лише до рівня європейського, а й до львівського, бо понабирають обслуги-прислуги із сіл за невеликі гроші і маємо те, що маємо.
Покращення внутрішньої інфраструктури – водопостачання (в тому і в приватному секторі), стан якості доріг, якість прибирання вулиць, освітлення в нічний час, патрулювання у парку та на вулицях з метою зниження рівня злочинності, чистота в місті та на бюветі, в парку тощо.
Надсилання прес-релізів про всі фестивалі, форуми, виставки, акції, події, які могли б бути цікавими різного типу відпочивальникам, в обласні та центральні популярні видання, в профільне міністерство, яке відає туризмом для подальшого поширення – ця робота повинна вестися постійно та системно. Досягнути домовленостей по співпраці щодо промоції курорту із загальними та спеціалізованими виданнями за мінімальні кошти.
До роботи по промоції міста залучити депутатів міської ради всіх без винятку політичних сил, щоб вони піднімали це питання перед своїм вищим партійним керівництвом, обласними та народними депутатами.
По школах запровадити «банки цікавих ідей» із питання промоції курорту (можливо навіть працювати методами мозкового штурму), залучити до знаходження оптимальних шляхів пожвавлення цього процесу громадськість міста – за допомогою ЗМІ, через конкурси, організацію дискусійних клубів чи зустрічей у формальній та неформальній обстановці – щоб всі варті уваги пропозиції зібрати, систематизувати, вивчити і розпочати реалізацію даного проекту.
Розглянути можливість рекламування курорту на бігбордах у містах Східної та Південної України, в столиці типу «Трускавец приглашает!» або на ефем-станціях, обмін рекламними площами із курортами Криму тощо.
Заради музеїв Нафтусі чи Гусака ніхто в Трускавець їхати не буде, як і заради пам’ятника Бандері чи Макомацькому. Варто ставити на те, що тут унікальні (і пікантні) розваги, реальний шанс отримати здоров`я, можливість драйву та екстриму, цілющий комплекс «мінеральні води-повітря-надсучасна техніка-висококваліфіковані фахівці».
Формувати імідж Трускавця як курорту унікального, елітного, ефективного, толерантного до всіх народів, мов, традицій та культур, відомого ще з часів Австро-Угорщини (імперії Габсбургів), не обов’язково дотримуватися історичної правди, можна і перебільшувати значення лікувальної дії Нафтусі та інших вод.
На пострадянському просторі (Росія, Білорусія, Молдова) можна оперувати поняттями «всесоюзная здравница», «один из наилучших курортов СРСР», наголошувати, що Трускавець був найулюбленішим курортом еліти Польщі до 1939 року, Кучми та Мороза.
Паралельно з цим всім залучати кошти для промоції та інвестиції в місто від найбагатших людей України взамін за вигоди в найближчому майбутньому чи щось інше.
Підготував Володимир Ключак
ТОП коментованих за тиждень