Знаменита жива вода Нафтуся є предметом 30-літніх досліджень Ігоря Поповича, спочатку молодшого наукового співробітника, а з 2010 року – завідувача лабораторії експериментальної бальнеології, Голови Ради асоціації учених курорту. Написавши два десятки монографій і біля трьохсот статей (до слова, його цитат-індекс Гірша сягнув 15, що відповідає рівню добротного західного професора і є найвищим серед курортологів України), дослідник признається, що так і не пізнав до кінця таємниці цілющої дії цього воістину унікального Божого дару. Тому, на його думку, слід поглянути на Нафтусю іншими очима – з позицій східної медицини. Пропонуємо увазі читачів «Трускавецького вісника» нове дослідження Ігоря Поповича.
Пошук однодумців привів мене до головного лікаря санаторію “Молдова” Валерія Бабелюка (на фото), людини талановитої і унікальної: кандидата медичних наук за спеціальністю психотерапія, докторанта, професійного гіпнотизера і майстра карате-кіокушин, що, як відомо, передбачає володіння психотропними прийомами і знання езотерики. Створивши неформальну наукову групу, ми розпочали дослідження, поєднуючи здобутки західної і східної медицини.
Згідно з канонами індо-тибетської медицини, всі процеси життєдіяльності контролюються життєвою енергією, яка циркулює вздовж хребта по головній магістралі і двох бокових паралельних магістралях, утворюючи сім конусоподібних вихорів, названих на санскриті чакрами. Основні функції чакр – прийом і генерація космічної енергії, її нагромадження, енергоінформаційний розподіл між тонкими тілами і органами фізичного тіла. Кожна чакра зв’язана з певним тонким тілом, а також з нервовим сплетінням і ендокринною залозою і органами фізичного тіла. Донедавна чакри могли бачити лише екстрасенси, тому що випромінюване чакрами світло (потік фотонів і електронів) надзвичайно слабке. Ще у 80-х роках минулого століття німецький фізик Альфред Фріц Попп з допомогою власного приладу виявив, що 1 квадратний см шкіри людини впродовж секунди випромінює біля сотні фотонів, що співрозмірно із виглядом полум’я свічки з віддалі10 км! Інтенсивність випромінювання залежить від активності біохімічних реакцій, тобто обміну речовин, який лежить в основі життєдіяльності, причому не тільки тварин, а й рослин і мікробів. Звичайно, такий прилад можуть собі дозволити лише крупні наукові центри. Проте завдяки створенню в 1996 р. колективом фізиків, очолюваним російським професором Констянтином Коротковим, спеціального приладу – камери для газорозрядної візуалізації і для безгрошових учених стало можливим не лише зареєструвати чакри, а й оцінити їх стан у цифрах. Це досягається шляхом вимірювання світіння шкіри пальців рук, котрі по черзі вставляються у камеру, куди подається слабкий високочастотний електромагнітний імпульс, під впливом якого спонтанне світіння багатократно посилюється до рівня, доступного для реєстрації відносно дешевим способом.
Позаяк на кистях (а також стопах, вушних раковинах, крилах носа, язику, райдужці ока) проектуються всі органи фізичного тіла, котрі зв’язані з певними чакрами, то за площею світіння (газорозрядного зображення), його формою і зазубреністю країв з допомогою спеціальної комп’ютерної програми можна оцінити енергію і асиметрію (зміщення в бік від лінії хребта) кожної чакри. З 2010 року камера Короткова успішно використовується для діагностики стану пацієнтів і оцінки ефективності реабілітації на курорті Трускавець лікарем санаторію “Молдова” канд. мед. наук Галиною Дубковою.
Ще раніше від Короткова К. Г. чернівецький учений фізик-оптик Юрій Добровольський сконструював прилад для реєстрації аналогічним методом світіння води. Доктор Юрій, поряд з викладацькою роботою та науково-конструкторською діяльністю, здавна цікавиться енергетикою води, зокрема свяченої та підданої різним позитивним чи негативним енерго-інформаційним і техногенним впливам. За авторства Бабелюка В., Поповича І. і Дубкової Г. вийшла низка наукових публікацій про тісний зв’язок між показниками газорозрядної візуалізації і нейро-ендокринно-імунного комплексу та вплив на них Нафтусі. 15 травня у Києві прозвучала їх доповідь на міжнародному симпозіумі біофізичної медицини. В епоху Інтернету інформація швидко і всебічно поширюється, так що ця четвірка була приречена на знайомство і співробітництво.
В серпні 2013 р винахідник вперше прийняв запрошення Валерія Бабелюка приїхати з дружиною у Трускавець, щоб не лише попити Нафтусі, а й дослідити її своїм унікальним приладом (звичайно, запатентованим як винахід). Дослідники вперше виявили, що газовий розряд навколо вугільної таблетки, просякнутої Нафтусею, значно величніший, ніж у випадку з дистильованою водою. Ця своєрідна голуба “корона” була сфотографована як доказ „королівської гідності”.
З попередніх досліджень Юрія Добровольського відомо, що свячена вода випромінює значно більше світла, ніж звичайна. Логічно припустити, що це викликається молитвою, яка промовляється під час обряду освячення. Ще минулого року Ігорем Поповичем в експерименті на собі разом з його асистенткою Тетяною Королишин було зареєстровано, що під час молитви біоелектрична активність головного мозку (точніше потужність так званих дельта-ритмів) разюче посилюється (про це було повідомлено в Києві на міжнародній конференції в жовтні), а отже, навколо того, хто молиться, зростає потужність електромагнітного випромінювання (біополя). Тоді ж Галина Дубкова зареєструвала у нього суттєві зміни після молитви характеристик чакр. Звідси випливає припущення, що молитва впливає на енергетику води шляхом зміни енергетики того, хто молиться. Отож, під час другого візиту чернівецького гостя було зроблено спробу проникнути до таємниці освячення води.
З цією метою 16 квітня опівдні дослідники запросили взяти участь у експерименті настоятеля церкви Покрови Пресвятої Богородиці у Трускавці отця Володимира, який люб’язно погодився. Експеримент проведено наступним чином. Спочатку реєстрували стан енергетики отця (по світінню пальців шкіри) і аптечної дистильованої води з ампули (по світінню змоченої нею таблетки активованого вугілля). Потім священик проводив 15-хвилинний канонічний обряд освячення, під час якого ампула з водою знаходилась рядом. Після завершення обряду здійснювали повторні вимірювання. З метою статистичної достовірності таке дійство проводили 5 разів. Для порівняння Валерій Бабелюк між молитвами отця Володимира впливав на воду (в інших ампулах цієї ж упаковки) своїм способом.
Результати унікального експерименту, опрацьовані Ігорем Поповичем, відображені на діаграмі. Вздовж осі Х нанесено дані про стан першої, третьої і шостої чакр отця Володимира (квадрати) і психотерапевта Бабелюка (ромби), інформація про які у одиницях Магаланобіса сконцентрована у так званому канонічному (узагальнюючому, не плутати з церковним терміном) дискримінантному (розпізнавальному) корені (Root). А вздовж осі Y нанесено дані про зміни світіння води у вигляді натурального логарифму відношення показників світломіра після і до процедури.
Чітко видно, що перед першою молитвою стан священика характеризувався мінімально негативною величиною кореня (біля -25 одиниць). Це відображує в сукупності різко негативне значення енергії третьої чакри (-0,45) в поєднанні з вираженою її правосторонньою асиметрією (+0,54), менш виражені дефіцит енергії (-0,22) і асиметрію (+0,22) шостої чакри та помірні відхилення в цьому ж напрямку стосовно першої чакри (-0,12 і +0,18). Після 15-хвилинної канонічної молитви енергія першої чакри зростала на 0,30 од., шостої – на 0,22 од., третьої – на 0,20 од., а їх асиметрія зменшувалася відповідно на 0,14, 0,27 і 0,28 од. Описані зміни енергетики і асиметрії чакр супроводжувалися триразовим (!) посиленням світіння (а отже енергетики) розташованої рядом з отцем води (на 1,18 од. або на 224%). Еврика!!! Проте після другої молитви через півгодини вода з іншої ампули тієї ж упаковки практично не змінювала свого світіння (приріст склав лише 0,12 од. або 12%). З’ясувалося, що перед другою молитвою третя і шоста чакри священика перестали бути енергодефіцитними (-0,04 і -0,10) і асиметричними (+0,09 і +0,04), а перша чакра набула енергії (+0,19) і перемістилася в протилежний, лівий бік (індекс асиметрії: -0,31). В цілому енергетичний стан отця Володимира перемістився у протилежну зону осі Х (біля +25 од). З цієї позиції він став неспроможним освятити воду, хоч молився так же щиро, як і перший раз. При цьому енергетика чакр практично не змінювалась (0÷+0,05 од.), не змінювалась і асиметрія третьої і шостої чакр, а першої – сходила нанівець (до +0,10). Ще більший сюрприз очікував учених після дослідження впливу на воду третьої молитви через наступні півгодини: світіння води з третьої ампули … зменшувалося на 0,62 од. (на 46%)!?? Ситуація повторилась ще через півгодини (-0,71 од. або -51% ). При цьому початковий стан чакр залишався таким же, як і перед другою молитвою, їх енергетика проявляла тенденцію до зниження чи залишалась стабільною, натомість асиметрія посилювалась, особливо першої чакри: від -0,31 до +0,48, тобто вона зміщувалась з лівої сторони у праву.
Перед останньою, вже п’ятою молитвою початкова енергетика чакр залишалась на попередньому рівні, як і асиметрія шостої чакри. Разом з тим, третя чакра майже відновлювала свою первісну правосторонню асиметрію (+0,30), а перша чакра ставала абсолютно симетричною (0,00). В цілому стан священика змістився трохи вліво (до +21 од.). Ефект п’ятої молитви із негативного трансформувався у майже нульовий, подібно до ефекту другої молитви (+0,05 од. або +5%). Це супроводжувалося тенденцією до збільшення енергетики третьої чакри і асиметрії шостої. На здивування учених, отець Володимир спокійно пояснив, що за церковними канонами святити воду слід лише один раз в день, так що все було цілком очікуваним для нього!!! Наступного ранку, 17 квітня 2014 року, у страсний четвер, стан енергетики священика практично відновився, а щира молитва збільшила світіння води з чергової ампули на 0,85 од. (+133%), що супроводжувалося дещо слабшим, ніж після першої молитви, підвищенням енергетики першої чакри (від -0,02 до +0,21).
З літератури (Пучко Л.Г. Многомерная медицина.-М., 2004) відомо, що перша чакра (Муладхара), розташована в ділянці куприка, через куприкове нервове сплетіння керує чоловічими статевими органами (яєчка і простата) і товстим кишківником. Третя чакра (Маніпура), розташована на2 смвище від пупка, через сонячне нервове сплетіння керує тонким кишківником, шлунком, підшлунковою залозою, печінкою і жовчним міхурем, а також селезінкою і просвітом кровоносних судин. Шоста чакра (Аджна), розташована у лобному трикутнику, зв’язана з гіпофізом і головним мозком. Ось чому перед молитвою слід утримуватися від тілесних утіх: жіночої ласки (перша чакра), ситної їжі (третя чакра) і нервувань та сварок (шоста чакра), тобто поститися!
Вчені дійшли наступного висновку. Таїнство освячення води полягає в тім, що під час молитви життєва (космічна) енергія (Божа благодать) через чакри священика переходить із космосу (від Бога) у воду, проте за умови, що перед молитвою всі чакри чи принаймні одна з них знаходяться в стані енергодефіциту і правосторонньої асиметрії, тобто готові до прийому енергії (енергосприйнятливі). Образно кажучи, лише більш-менш порожня і зміщена в правий бік чаша в тілі священика здатна наповнитися потоком благодаті після з’єднання невидимим каналом, яким є молитва (“релігія” перекладається з латині як “зв’язок”!), з океаном благодаті (космосом, Богом), щоб потім перелити цю благодать у воду, причому не тільки у ту, що знаходиться у посудині, а й у ту, що тече по жилах (кровоносні судини по-латині – vasa) та знаходиться між клітинами і в клітинах людини (складаючи 2/3-3/4 маси тіла). До слова, це стосується як священика, так і його пастви. Але про це поговоримо іншим разом.
Повертаючись до діаграми, бачимо, що маестро Бабелюк, знаходячись приблизно у такому ж, як і священик, початковому стані енергетики, після проведення так званих кấтів, котрі зводяться до дихальних вправ і самонавіювання, що суттєво змінює електричну активність мозку, теж збільшив світіння води! Правда, ефект виявився слабшим, але все ж вельми відчутним (+0,65 або +92%). В другому експерименті майже цілком повторилася ситуація із священиком, тобто маестро переміщався у протилежну зону і втрачав здатність впливати цими ж кấтами на енергетику води (зміна -0,03 або -3%). Проте через півгодини його спроможність майже відновлювалася (+0,41 або +50%), а в останньому експерименті сягнула максимуму (+0,89 або +143%). Попри видиму подібність ефектів на енергетику води молитви і кấтів, спосіб (по-науковому механізм) впливу кấтів виявився докорінно іншим. А саме, посилення світіння води супроводжувалось зменшенням енергії третьої чакри в поєднанні з переміщенням вправо початково симетричної чи лівоасиметричної шостої чакри. У випадку ж неефективності кấтів суттєвих змін не було зафіксовано! Отже, на відміну від священика, котрий через молитву вбирає в себе життєву енергію від Бога (космосу) і зразу передає її воді, залишаючи все ж у собі (отримує
Божу благодать і без втрати для себе віддає її оточенню, як Син Божий роздавав тисячам своїх слухачів кілька хлібин і рибин, а вони все не закінчувалися!!!), маестро Бабелюк з допомогою кấтів віддає воді власну енергію, точніше енергію третьої чакри. Тому, на відміну від священика, котрий після молитви відчуває прилив сил, маестро після кожного сеансу почувається виснаженим. Воістину, світячи іншим, згоряю сам! Друга принципова відмінність полягає в тім, що молитва священика енергетизує воду лише один раз на день, тоді як аналогічна дія кấтів хоч і слабша, але стабільна, тобто є, образно кажучи, енергетичною зброєю багаторазового застосування.
Рівні енергії першої чакри (вісь Х) священника до і після першої, третьої і п’ятої молитви та синхронна інтенсивність світіння води в ампулі (у ln відносно початкових рівнів, прийнятих за 1)
Вираженість асиметрії третьої чакри (вісь Х) священника до і після першої, третьої і п’ятої молитви та синхронна інтенсивність світіння води в ампулі (у ln відносно початкових рівнів, прийнятих за 1)
Параметри газорозрядного зображення священника і води до і після трьох молитв
Рівні енергії третьої чакри (вісь Х) маестро до і після першої, другої і четвертої серії катів та синхронна інтенсивність світіння води в ампулі (у ln відносно початкових рівнів, прийнятих за 1)
Вираженість асиметрії шостої чакри (вісь Х) маестро до і після першої, другої і четвертої серії катів та синхронна інтенсивність світіння води в ампулі (у ln відносно початкових рівнів, прийнятих за 1)
Параметри газорозрядного зображення оператора і води до і після здійснення трьох катів
Залежність змін світіння води (вісь Y) від початкового стану симетрії газорозрядного зображення оператора (вісь Х)
Залежність змін світіння води (вісь Y) від від змін симетрії газорозрядного зображення оператора (вісь Х)
Залежність змін світіння води (вісь Y) від початкового стану ентропії газорозрядного зображення оператора у фронтальній проекції (вісь Х)
Залежність змін світіння води (вісь Y) від змін ентропії газорозрядного зображення оператора у фронтальній проекції (вісь Х)
Залежність змін світіння води (вісь Z) від початкового стану ентропії газорозрядного зображення оператора у фронтальній проекції (вісь Х) і його площі у лівій проекції (вісь Y)
Залежність змін світіння води (вісь Y) від початкової площі газорозрядного зображення оператора у лівій проекції та коефіцієнту його форми у лівій і фронтальній проекціях (вісь Х)
Ігор Попович, кандидат медичних наук, старший науковий співробітник, завідувач лабораторії бальнеології Інституту фізіології ім. О. Богомольця НАН України, лауреат премії О. Богомольця НАН України
ТОП коментованих за тиждень