Неодноразово перед депутатами міської ради поставало і особливо гостро постає зараз питання наповнення міського бюджету. Одним із джерел доходів до міської скарбниці були рекламні щити. Та влада на чолі із профільним заступником мера Трускавця Юрієм Яворським повела нещадну боротьбу із рекламним бізнесом Трускавця, прикриваючись потребою впорядкування реклами та тим, що на щити, банери та сіті-лайти скаржаться відпочивальники. В місті демонтовано багато рекламних конструкцій і окрім того, що відкривається непривабливий вигляд, втрачається прибуток для міста. Тому владі варто переглянути свою позицію, коли курку, яка несла золоті яйця, не просто зарубали, а й зарубану викинули на смітник, не пустивши її хоча б на гриль. Цей фотофакт (знято 17 березня на Стебницькому кільці) показує, наскільки «привабливішим» стає наше місто після демонтажу рекламних щитів.
ТОП коментованих за тиждень