26 жовтня, в середу, відбулося чергове засідання міськвиконкому. Все було б добре, якби не одне “але” – міська влада хоче повторити помилку своїх попередників, котрі кілька років тому (2008 – 2009) пробували скоротити маршрут руху автобуса “Дрогобич – Трускавець”, поставивши його кінцевим пунктом автостанцію при в’їзді в місто. Тоді влада змушена була відреагувати на протести мешканців і на автостанцію перевели лише маршрутки, котрі прямують на Львів. Теперішнє рішення, котре може вступити в дію з 1 січня цього року, було зроблено, вочевидь, на прохання чи з ініціативи керівництва внутрішньоміського перевізника-монополіста – стебницької фірми “Інтертранстур”, котрою керує колишній заступник мера Стебника Богдан Асафат та його син Іван. Не говорячи про те, з якою поспішністю влада Трускавця відмінила прийняте в жовтні минулого року рішення про демонополізацію перевезення у Трускавці, не зважаючи на те, як багато є претензій до цього перевізника в людей і якими машинами і яким способом здійснюється перевезення по маршруту № 1, коли після 17.00 інколи неможливо виїхати від “Молдови”, “Ріксосу” чи “Батьківщини”, влада Трускавця відверто лобіює інтереси цього перевізника, прикриваючись, наче фіговим листком, пустопорожніми фразами про екологію в місті та нібито піклуючись про спокій мешканців вулиці Воробкевича. Очевидно, що є ряд проблем, котрі можна вирішувати в інший спосіб, так, щоб це не зачіпало інтереси переважної більшості мешканців Трускавця, особливо жителів IV мікрорайону та прилеглих вулиць. Важко собі уявити, як в зимовий час ввечері з 17 до 21 години мають добиратися від автостанції додому мешканці вулиць Бандери, Городище, Галицького, Помірецької, Івасюка, Стебницької, Стуса, Бойківської, У.Кравченко, Франка та інших, коли вже давно не ходить “одиничка” – напевно, таким чином влада хоче потурбуватися про здоровий спосіб життя.
В одному із наступних номерів вісника ми обов’язково продовжимо цю тему. Водночас звертаємося із проханням до ІАС ТМР зініціювати зустріч місцевих трускавецьких ЗМІ із ініціаторами цього лобістського антинародного рішення на понеділок, 31 жовтня, чи на інший день, а до міського голови – ініціювати перегляд цього рішення. Бо громада, коли їй лізуть в кишеню і тепер дорога до Дрогобича і назад коштуватиме не 6 гривень, а 9, або й більше, не сидітиме тихо. І ніхто її не приспить запевненнями, що тариф до Дрогобича буде переглянуто – це нереально і міська влада прекрасно це розуміє, адже не має важелів впливу на цей процес.
Кожен може порахувати, наскільки збільшаться видатки тих, хто щодня добирається на роботу від нас в Дрогобич чи звідтам в Трускавець і які незручності таке рішення створює всім, окрім внутрішньоміського перевізника, чиї доходи можуть зрости в кілька разів. Цікаво, а що з того може мати міська влада?
У ході роботи виконкому було обговорено ряд інших важливих для міста питань. Зокрема, йшлося про надання дозволу на розроблення детального плану території по вулиці Городище, про оформлення права власності на квартири, нежитлові приміщення тощо. Із доповіддю «Про підсумки фінансово-господарської діяльності підприємств міста за 9 місяців 2011 року» виступила завідувач відділу планування та інвестицій Марія Заверюха. Аналізуючи фінансові показники, вона висвітлила стан збору платежів до зведеного бюджету. Він більший від аналогічного періоду минулого року. Доповідач назвала найбільш вагомих та сумлінних платників податків, зупинилася і на боржниках по сплаті податків і зборів, на роботі підприємств міста, санаторно-курортної сфери та інших аспектах діяльності.
ТОП коментованих за тиждень