«Докаталися…», або Сюрпризи від залізниці

14.02.2012 | Filed under: Публікації

Нещодавно вже писав про те, що на Львівській залізниці не все гаразд. Частково це були висновки зі спостережень та здогади. Проте останні події і факти таки підтвердили, що журналісти були праві. Насамперед вразило оголошення про зміну нумерації електропоїздів (див фото). З одного боку поява додаткової цифри у нумерації нічого не означає, та насправді усе куди трагічніше. Мова йде про відміну поїздів підвищеної комфортності на маршруті Львів-Трускавець. Тож тепер доведеться їздити на дерев’яних лавках у холодних переповнених вагонах. Справді остання поїздка до Лемберга підтвердила, що наміри львівської залізниці реалізовані. Трагічність ситуації також підтвердив прес-реліз від 2 лютого, який Львівська залізниця розіслала по ЗМІ. У ньому йдеться: «Ще складніша ситуація у приміському господарстві. Станом на 01.01.2012 року в інвентарному парк ЛЗ є 32 електропоїзди постійного струму та 14 електропоїздів змінного струму. 84,1% електропоїздів змінного струму та 70,8% електропоїздів постійного струму відпрацювали призначений виробником нормативний термін служби (28 років)». Так от з цього тексту випливає, що дві третини електричок, які здатні курсувати до нас, є застарілими. З моїх спостережень за останнє десятиліття було отримано як мінімум 5 «нових» електропоїздів постійного струму  (саме такий тип електропоїздів курсує у трускавецькому напрямку). Виникає логічне запитання: де вони і чому саме застарілі електрички стали курсувати на всеукраїнський курорт? Думаю, слово за мерами Дрогобича та Трускавця, які наразі дружно мовчать, не помічаючи проблеми.  Про наслідки напередодні Євро 2012 думаю не варто розповідати. Від такого стану речей постраждає репутація в першу чергу Трускавця.

Тепер про проблему схрещування двох протилежних потоків пасажирів у єдиний двобій на дрогобицькому вокзалі, про що писали у попередній статті. Не втримався і зробив запит на сайті української залізниці (www.uz.gov.ua). Отримав аж через 10 днів просто таки унікальну відповідь, фрагмент якої подаю нижче.

«…iнформуємо Вас, що відповідно до вимог розділу 37 «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України» затверджених наказом Мiнiстерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006р. №1196 ( далi – Правил), кожен пасажир зобов’язаний здійснити посадку в поїзд за наявності проїзного документа. Однак, пасажири яка користуються послугами залiзницi, не бажаючи купляти квитки у квиткових касах вокзалiв, свiдомо обминають касовi зали та будiвлi вокзалiв. З метою посилення контролю за безквитковим проїздом пасажирів у поїздах примiського сполучення, на вокзалах Львiвської дирекцiї створенi посадковi бригади, дiї яких передбаченi пунктом 32.32 Правил.

З метою ефективностi та на час роботи посадкових бригад станції Дрогобич, альтернативнi входи та виходи перекриваються, вихiд пасажирiв на перон вiдбувається через центральний вхiд/вихiд вокзалу.  Слiд вiдмiтити, що вiдповiдно до технологiчного процесу роботи вокзалу станцiї Дрогобич, продаж проїзних документiв в квиткових касах припиняється за 5 хвилин до вiдправлення поїзда. В цей час завершується робота посадкової бригади та вiдчиняються всi альтернативнi входи/виходи, чим забезпечується належний прохiд пасажирiв, якi прибули поїздом на станцiю…»

Тексту багато, проте для мене досі залишається багато незрозумілих запитань стосовно технологічного процесу роботи вокзалу станції Дрогобич входи і виходи якого не пристосовані для пропускання двох альтернативних напрямків руху пасажирів і в час пік просто не справляються з напливом людей. Незрозуміло й інше «продаж проїзних документiв в квиткових касах припиняється за 5 хвилин до вiдправлення поїзда». Якщо електропоїзд Львів-Трускавець в середньому на вузлових станціях стоїть по 10 хвилин, у такій ситуації достатньо 5 хв., щоб накоїти лиха. Думаю тут за роботу мають взятись відповідні органи, щоб запобігти лиху…

На завершення лише можу поділитися наступними прогнозами, які, як показує практика, мають шанс стати реальністю. Йдеться про 3 або 3 з половиною години до Львова. Так що панове – «докаталися…»

Ярослав Баран

P.S. Щоб бодай якось внести яскраві фарби у цю сіру картину – новина, яка відверто здивувала: з 25 січня мешканці Стебника тепер мають змогу у касі своє залізничної станції придбати квитки на поїзди дальнього слідування…

(Переглядів 42 , 1 переглядів сьогодні)

About 

Błogosławieni którzy wprowadzają pokój, albowiem oni będą nazwani synami Bożymi.

Tags:

Газ на авто. Трускавець

Новини Трускавця та регіону

ТОП коментованих за тиждень

  • None found

Оголошення ТВ

  • Запрошуємо на роботу касира
    22.08.2019 | 14:40

    Запрошуємо на роботу касира в м. Трускавець! Вимоги: економічна освіта; відповідальність; чесність; уважність. Робота позмінна. Тел. 097-947-48-89 (Мар`яна). (Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні) Також читайтеКозацька слобода “Раковець” запрошує на риболовлю (0)Танцювальні майстер-класи у Трускавці (0)Запрошуємо на роботу (0)24 липня у Трускавці не буде води (0)

  • Оренда двокімнатної квартири у Трускавці
    19.08.2019 | 10:31

    На довготривалий період здається двокімнатна квартира по вул. Сагайдачного (м. Трускавець), І поверх. Меблі, холодильник, пралка, плитка, газовий котел, місце для паркування, комора. Тел. +38-067-172-81-98 (Тетяна). (Переглядів 1 , 1 переглядів сьогодні) Також читайтеКозацька слобода “Раковець” запрошує на риболовлю (0)“Ювента” оголошує набір в школу спортивних та бальних танців (0)Танцювальні майстер-класи у Трускавці (0)Борислав запрошує на […]

  • Archive for Оголошення ТВ »

Архіви