?[print_link]
Збір платежів до зведеного бюджету міста склав 21 108,0 тис. грн., що на 10 241,2 тис. грн. менше аналогічного періоду минулого року (31 349,2 тис. грн.).
В тому числі за даними ДПІ по м. Трускавець:
– збір до Державного бюджету становить 9 101,0 тис. грн., або 78,7 % плану, і на 778,7 грн. менше поступлень І кварталу 2009 року (9 879,7 тис. грн.).
– надходження платежів до місцевого бюджету – 11 405,9 тис. грн., або 108% плану.
У загальній сумі надходжень найбільші поступлення забезпечено:
– податок на додану вартість (збір) – 6 971,9 тис. грн., що становить 3 3,0 % всіх поступлень і 73,2% від прогнозу (9 524,9 тис. грн.);
– податок з доходів фізичних осіб – 6 734,3 тис. грн., що становить 31,9% всіх поступлень і 110,3 % прогнозу (6 107,8 тис. грн.);
– плата за землю – 3 289,2 тис. грн., що становить 15,6% всіх поступлень і 105,2 % прогнозу (3 126,0 тис. грн.);
– податок на прибуток підприємств – 1 737,6 тис. грн., що становить 8,2% всіх поступлень і 106,3% прогнозу (1 634,2 тис. грн.);
– єдиний податок на підприємницьку діяльність (43%) – 476,1 тис. грн., що становить 2,3% всіх поступлень і 105,0% прогнозу (453,6 тис. грн.);
– торговий патент – 158,4 тис. грн., що становить 0,8% всіх поступлень і 129,0 % прогнозу (122,8 тис. грн.)
– місцеві податки і збори – 219,4 тис. грн., що становить 1,0 % всіх поступлень і 100,8% прогнозу (217,6 тис. грн.).
Крім того, за даними міського фінансового управління, по місту забезпечено поступлень в сумі 601,1 тис. грн.(від продажу земельних ділянок), що в 15,8 раз менше І кварталу 2009 року (9547,1 тис. грн.).
За даними ДПІ по м. Трускавець найбільшими та найкращими платниками податків були такі підприємства:
Назва платника | Середньоспискова чисельність працюючих (чол.) | Сплачено до зведеного бюджету за І кВ 2010 (тис. грн.) | В тому числі | Сума сплаченого податку на одну особу за місяць 2010р., (тис. грн.) | Сума сплаченого податку на одну особу за місяць 2009р., (тис. грн.) | |
До
державного |
До
місцевого |
|||||
ТзОВ сан. «Карпати» | 412 | 1420,8 | 1114,4 | 306,4 | 1,1 | 1,39 |
ЗАТ СГК «Дніпро-Бескид» | 499 | 1297,8 | 853,8 | 444,0 | 0,9 | 1,35 |
ТзОВ «Міжнародна клініка відновного лікування» | 275 | 454,1 | 38,7 | 415,4 | 0,6 | 0,7 |
ТзОВ «Трускавецький водоканал» | 160 | 426,9 | 291,0 | 135,9 | 0,9 | – |
Недоїмка платежів до бюджету по організаціях міста станом на 01.04.2010 року становить 1 691,3 тис. грн. по 27 підприємствах. У порівнянні до початку року (1 545,2 тис. грн.) сума недоїмки збільшилася на 146,1 тис. грн.
Недоїмка в розрізі видів податків наступна:
• податок на додану вартість – 1 282,6 тис. грн. по 5 підприємствах;
• орендна плата 346,5 тис. грн. по 14 організаціях;
• плата за землю – 35,3 тис. грн. по 6 підприємствах;
• інші платежі – 26,9 тис. грн.
Серед найбільших боржників по сплаті податків і зборів усіх видів наступні підприємства:
– КП «Наше місто» – 1 263,4 тис. грн.
– ВАТ “Курортторг” – 94,3 тис. грн.
– ТЗОВ «ЕКО Трускавецькурортцентр» – 60,6 тис. грн.
– Культурно-мистецький центр «Трускавець» – 53,0 тис. грн.
– Гідрологічне підприємство “УКРГЕОКАПТАЖМІНВОД” – 46,5 тис. грн.
– ТЗОВ «ПКТ» – 39,4 тис. грн.
Поступлення до місцевого бюджету
За перший квартал 2010 року до загального та спеціального фонду бюджету міста надійшло податків, зборів та інших платежів в сумі 13 398,6 тис. грн., що становить 82,6% тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року.
До загального фонду надійшло 11 626,2 тис. грн. (76,4% тимчасового плану першого кварталу 2010 року), з яких:
– 8 507,2 тис. грн. – власні та закріплені доходи бюджету, надходження яких становить 71,1% тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року.
– 2 534,3 тис. грн. – субвенції з Державного та обласного бюджетів на виплату допомог сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства і дітям-інвалідам; на надання пільг і субсидій населенню на оплату комунальних послуг, на виплату соціальної допомоги батькам – вихователям і прийомним батькам (99,6% тимчасового плану ).
Станом на 01.04.2010 року з Державного бюджету одержано дотації вирівнювання в сумі 584,7 тис. грн.(83,7% тимчасового плану ).
Податкові надходження складають 72% доходів загального фонду, яких за перший квартал 2010 року надійшло в сумі 8 378,6 тис. грн., що менше надходжень аналогічного періоду 2009 року на 467,5 тис. грн., та менше тимчасового плану першого кварталу 2010 року на 3 498,3 тис. грн. Виконання тимчасового плану першого кварталу 2010 року становить 70,4%.
Значну частину податкових надходжень складає податок з доходів фізичних осіб, якого поступило в сумі 5 050,7 тис. грн., що становить 59,4% тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року, недопоступлення становить 3446,2 тис. грн..В порівнянні з першим кварталом 2009 року надходження зменшились на 338,0 тис. грн. На невиконання тимчасових планових показників першого кварталу 2010 року вплинуло: переведення працівників санаторіїв на неповний робочий день та у відпустки за власний рахунок, а також припинення діяльності або часткове зменшення обсягів будівельних робіт. За перший квартал 2010 року повернено податковий кредит в сумі 25,1 тис. грн.. Крім того, заборгованість по заробітній платі станом на 01.03.2010 року становила 1064,8 тис. грн.
Податку на прибуток підприємств і організацій, що належать до комунальної форми власності поступило в сумі 3,4 тис. грн., що більше тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року на 1,3 тис. грн. та менше поступлень першого кварталу 2009 року на 4,2 тис. грн.
Плати за землю поступило в сумі 2 466,9 тис. грн., що менше тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року на 201,1 тис грн. і становить 92,5%.
Податку на промисел надійшло в сумі 3,3 тис. грн., що становить 137% тимчасового плану першого кварталу 2010 року.
Плати за державну реєстрацію суб’єктів підприємницької діяльності поступило в сумі 2,6 тис. грн., що більше тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року на 1,1 тис. грн. та менше надходжень першого кварталу 2009 троку на 0,3 тис. грн.
Плати за торговий патент на деякі види підприємницької діяльності поступило в сумі 155,5 тис. грн., що більше тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року на 41,9 тис. грн.
Єдиного податку на підприємницьку діяльність надійшло в сумі 476,7 тис. грн., що більше тимчасових планових призначень трьох місяців 2010 року на 52,7 тис. грн.(112,4%). В порівнянні з аналогічним періодом 2009 року надходження збільшились на 41,1 тис. грн..
Місцевих податків і зборів за три місяці 2010 року в бюджет міста надійшло в сумі 219,5 тис. грн., що більше тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року на 51,1 тис. грн.. В порівнянні з відповідним періодом минулого 2009 року спостерігається зменшення надходжень по збору за паркування автомобілів на 8,2 тис. грн., податку з реклами на 1,6 тис. грн. та комунальному податку на 16,4 тис. грн..
Неподаткові надходження за три місяці 2010 року склали 128,1 тис. грн, що менше надходжень аналогічного періоду минулого 2009 року на 44,6 тис. грн., зокрема по кожному виду:
– плати за оренду цілісних майнових комплексів та іншого майна, що знаходиться в комунальній власності поступило в сумі 78,4 тис. грн., що більше тимчасових планових призначень першого кварталу 2010 року на 40,4 тис. грн. та більше надходжень аналогічного періоду минулого 2009 року на 29,5 тис. грн.
– держмита надійшло в сумі 11,7 тис. грн., що більше тимчасового плану першого кварталу 2010 року на 3,3 тис. грн. та становить 139,7%;
– адміністративних штрафів та інших санкцій надійшло в сумі 17,7 тис. грн., а саме: штрафів у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в сумі 16,8 тис. грн. та адміністративних штрафів в сумі 0,9 тис. грн.. В порівнянні з першим кварталом 2009 року надходження зменшились на 43,8 тис. грн. і становлять 42,5% тимчасового плану першого кварталу 2010 року.
– інших неподаткових надходжень поступило в сумі 20,3 тис. грн.,а саме: повернено кошти відділом освіти Трускавецької міської ради в сумі 17,8 тис. грн. за 2007-2008 роки згідно акту ревізії КРУ, КП „Парк Курортний ” в сумі 2,2 тис. грн. згідно акту ревізії за 2009 рік та Трускавецьким територіальним центром в сумі 0,3 тис. грн. згідно акту ревізії від 26.02.2010 року.
Доходів від операцій з капіталом надійшло в сумі 0,5 тис. грн., а саме: коштів від реалізації безхазяйного майна в сумі 0,5 тис. грн.
До спеціального фонду бюджету міста за перший квартал 2010 року надійшло коштів в сумі 1 772,4 тис. грн., що більше тимчасового плану першого кварталу 2010 року на 752,1 тис. грн., зокрема:
– податок з власників транспортних засобів – 91,2 тис. грн.,(103,6% тимчасового плану першого кварталу 2010 року).;
– плати за торговий патент пунктами продажу нафтопродуктів – 2,9 тис. грн. (103,6% тимчасового плану першого кварталу 2010 року);
– надходження збору за забруднення навколишнього природного середовища – 13,3 тис. грн., що більше надходжень аналогічного періоду минулого 2009 року на 3,5 тис. грн.;
– грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності надійшло в сумі 5,0 тис. грн.;
– надходження коштів від продажу землі – 601,1 тис. грн., що менше поступлень аналогічного періоду минулого 2009 року на 8 891,0 тис. грн.;
– власні надходження бюджетних установ склали 589,5 тис. грн., що більше планових призначень трьох місяців 2010 року на 117,3 тис. грн.
Видатки бюджету
За І квартал 2010 року з бюджету міста Трускавця проведено всього видатків в сумі 16164,0 тис. грн., з яких: видатки загального фонду – 13665,1 тис. грн. при плані 15207,3 тис. грн., виконання становить 89,9 %, та спеціального фонду – 2498,9 тис. грн.
Виконання загального фонду бюджету в розрізі установ:
– установи органів управління – 1236,2 тис. грн., що становить 93,7 % плану, з них: на фінансування заробітної плати з нарахуваннями виділено 1028,2 тис. грн., господарські видатки склали 85,2 тис. грн., видатки на відрядження – 4,0 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 116,4 тис. грн., видатки на курси підвищення кваліфікації – 2,4 тис. грн.;
– установи освіти – 4690,7 тис. грн., що складає 90,2% планових призначень, в т.ч.: заробітна плата з нарахуваннями – 3076,3 тис. грн., видатки на харчування – 277,2 тис. грн., медикаменти – 18,7 тис. грн., господарські видатки – 92,5 тис. грн., видатки на відрядження – 12,2 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1213,8 тис. грн.;
– установи культури – 848,4 тис. грн. (81,1% плану), в т.ч.: заробітна плата з нарахуваннями – 664,2 тис. грн., господарські видатки – 6,1 тис. грн., видатки на відрядження – 0,4 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 177,7 тис. грн.;
– на утримання міської лікарні виділено 3454,3 тис. грн., виконання плану складає 97,1%, в т.ч.: видатки на заробітну плату з нарахуваннями складають 2082,8 тис. грн., медикаменти – 155,2 тис. грн., харчування – 100,1 тис. грн., господарські видатки – 169,3 тис. грн. На оплату відряджень виділено 6,6 тис. грн., оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 917,2 тис. грн. Видатки на безоплатне зубопротезування склали – 17,4 тис. грн., на пільгову пенсію працівникам – 5,7 тис. грн.;
– терцентр обслуговування пенсіонерів – 188,6 тис. грн. (70,0 % планових призначень), з них: заробітна плата з нарахуваннями – 165,6 тис. грн., господарські видатки – 5,2 тис. грн., харчування одиноких –3,8 тис. грн., видатки на відрядження – 0,7 тис. грн., оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 13,3 тис. грн.;
– видатки міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді склали 63,1 тис. грн. ( 93,3% планових призначень), в т.ч.: заробітна плата з нарахуваннями – 56,8 тис. грн., господарські видатки – 2,3 тис. грн., відрядження – 0,2 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 3,8 тис. грн.;
– на проведення заходів центру виділено 5,4 тис. грн. (90% плану);
– допомоги та пільги деяким категоріям громадян, що надаються за рахунок коштів місцевого бюджету, профінансовано в сумі 62,7 тис. грн.;
– за рахунок субвенцій, що надійшли з державного бюджету до загального фонду бюджету міста, проведено видатків на соціальний захист населення в сумі 2523,6 тис. грн. (99,8% плану), з них: на пільги ветеранам війни і праці, ветеранам військової служби та органів внутрішніх справ, громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, – 467,2 тис. грн.; субсидії населенню на оплату житлово-комунальних послуг – 164,5 тис. грн.; на допомоги сім’ям з дітьми – 1872,2 тис. грн.; виплата допомог прийомним сім’ям – 19,7 тис. грн.;
– за рахунок субвенцій з обласного бюджету проведено видатків на суму 7,3 тис. грн.;
– на благоустрій міста виділено 550,1 тис грн. (55,6% планових призначень);
– засоби масової інформації профінансовано в сумі 19,9 тис. грн.;
– програми на соціальний захист дітей профінансовано в сумі 1,9 тис. грн.
– на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань виділено 9,5 тис. грн.
– соціальні програми у справах молоді профінансовано в сумі 3,2 тис. грн.
Видатки спеціального фонду бюджету міста за I квартал 2010 року склали 2498,9 тис. грн., з яких:
– 561,0 тис. грн. – видатки за рахунок власних надходжень бюджетних установ;
– 469,4 тис. грн. – субвенція з державного бюджету на надання пільг і субсидій;
– 1373,1 тис. грн. – видатки бюджету розвитку (погашення заборгованості за минулий рік);
– 86,5 тис. грн. – видатки на ремонт доріг;
– 8,9 тис. грн. – видатки на виконання Програми по захисту території від провалля в районі вул. Помірецької.
Показники реального сектору економіки та інших сфер діяльності
Обсяг виробництва промислової продукції за січень-березень 2010 року по про-мислових підприємствах міста (ЗАТ фірма „Т.С.Б”, ПП ТзОВ „Аква-Еко”, ТзОВ „Акваріус”, ТзОВ „Мільтекс-текстиль”, ПП «Будівельник», МПП „ТАКТ”, ТзОВ „Карпатські луки”) у діючих цінах склав 12,5 млн. грн., що на 2,3 млн. грн. більше показника 2009 року (10,2 млн. грн.), темп росту склав 22,5%.
По інших підприємствах (КП „Наше місто”, «Трускавецькурорттеплоенерго») обсяг виробництва продукції у діючих цінах склав 14,5 млн. грн., що на 3,5 млн. грн. більше показника 2009 р. (11,0 млн. грн.), темп росту склав 31,8%.
Підприємствами протягом січня-лютого 2010 року реалізовано продукції та надано послуг на загальну суму 13,4 млн. грн., що на 0,1 млн. грн. менше 2009 року (13,5 млн. грн.), темп спаду склав – -0,7%.
Обсяг реалізованих послуг за січень-лютий 2010 року, включаючи ПДВ, склав 109,4 млн. грн. Спад у діючих цінах до минулого року складає 5% (115,1 млн. грн.). Частка послуг реалізованих населенню становить 38,3%, що в сумі складає 41,9 млн. грн.
У загальнообласному обсязі частка послуг, реалізованих по місту Трускавець, складає 7,9%. Серед міст обласного підпорядкування показник рівня реалізованих послуг є найвищим і другим після міста Львова.
У загальному обсязі найбільше реалізовано послуг у таких сферах діяльності:
• Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги – 71511,7 тис. грн., що становить 65,4% усіх реалізованих послуг;
• Діяльність готелів та ресторанів – 22087,3 тис. грн., що становить 20,2% усіх реалізованих послуг;
• Операції з нерухомим майном – 8612,4 тис. грн., що становить 7,9% усіх реалізованих послуг;
• Діяльність транспорту та зв’язку – 6717,0 тис. грн., що становить 6,1% усіх реалізованих послуг;
• Освіта – 406,1 тис. грн., що становить 0,4% усіх реалізованих послуг;
• Надання комунальних та індивідуальних послуг; діяльність у сфері культури та спорту – 18,9 тис. грн., що становить 0,02% усіх реалізованих послуг, в тому числі 42,9% послуг реалізованих населенню.
Санаторно-курортна сфера
Протягом І кварталу 2010 року у санаторно-курортних закладах міста оздоровлено 38682 чол., що на 3066 чол. менше минулого року (І кв. 2009р. – 41748 чол.).
В санаторно-курортних закладах за І квартал 2010 року відпочило 5,8 тис. іноземних громадян (І квартал 2009 р. – 6 тис.), з яких найбільше відпочивальників було з Росії, Молдови, Білорусії, Німеччини та Польщі. Найбільше іноземних громадян відпочивало у санаторії ЗАТ „Санаторій Карпати” (810 чол.), „Женева” (562 ол.), ЗАТ СГК „Дніпро-Бескид” (554 чол.), а також в санаторіях ЗАТ „Трускавецькурорт” (1725 чол.).
Загалом наповненість в оздоровницях міста вище планових показників – 111,9% (за І-ий квартал 2009 року – 112,4%), в тому числі:
– по ЗАТ „Трускавецькурорт” – 132,8% (за І-ий квартал 2009 року – 129,3%);
– по відомчих санаторіях – 102,7% (за І-ий квартал 2009 року – 105,9%);
– по пансіонатах – 95,5% (за І-ий квартал 2009 року – 77,7%).
Процент виконання плану по ліжко/днях становить:
– по ЗАТ “Трускавецькурорт” – 89,4% (за І-ий кв. 2009 рік – 91,4%);
– по відомчих санаторіях – 84,8% (91,8% );
– по пансіонатах – 71,1% (73,6%).
А загалом по санаторно-курортних закладах процент виконання плану по ліжко/днях становить 86,6% (за І-ий кв. 2009 рік – 90,8%).
Середня тривалість путівки становить 15,1 днів.
№ п/п | Назва санаторно-курортного закладу | січень-березень | % реалізації | ||||
План | факт | ||||||
ліжко/д | чол. | ліжко/д | чол. | ліжко/д | чол. | ||
ЗАТ “Трускавецькурорт”: | 272257 | 11199 | 243427 | 14869 | 89,4 | 132,8 | |
1. | Санаторій “Алмаз” | 60488 | 2515 | 58067 | 3168 | 96,0 | 126,0 |
2. | Санаторій “Берізка” | 2048 | 97 | 1720 | 110 | 84,0 | 113,4 |
3. | Санаторій “Весна” | 32769 | 1365 | 26420 | 1869 | 80,6 | 136,9 |
4. | Санаторій “Кристал” | 60866 | 2536 | 55499 | 3396 | 91,2 | 133,9 |
5. | Санаторій “Рубін” | 55720 | 2316 | 48410 | 3200 | 86,9 | 138,2 |
6. | Санаторій “Янтар” | 60366 | 2370 | 53311 | 3126 | 88,3 | 131,9 |
відомчі санаторії: | 292293 | 17194 | 247862 | 17655 | 84,8 | 102,7 | |
1. | Санаторій “Батьківщина” | 18700 | 720 | 20367 | 848 | 108,9 | 117,8 |
2. | Центр медичної реабілітації та санаторно-курортного лікування “Трускавецький” | 34500 | 1520 | 25433 | 1520 | 73,7 | 100,0 |
3. | Санаторій “Джерело” | 18215 | 810 | 17363 | 835 | 95,3 | 103,1 |
4. | ЗАТ СГК “Дніпро-Бескид” | 38736 | 3382 | 39793 | 2469 | 102,7 | 73,0 |
5. | ТзОВ “Санаторій “Карпати” | 30240 | 1260 | 26275 | 2237 | 86,9 | 177,5 |
6. | ДП “‘Сан.”Кришталевий палац” | 16830 | 561 | 11862 | 860 | 70,5 | 153,3 |
7. | Санаторій “Молдова” | 27678 | 1154 | 21213 | 1168 | 76,6 | 101,2 |
8. | Сан.”Перлина Прикарпаття” | 33812 | 1835 | 24082 | 1573 | 71,2 | 85,7 |
9. | Санаторій “Трускавець” | 18900 | 788 | 18728 | 1060 | 99,1 | 134,5 |
10. | Санаторій “Шахтар” | 24000 | 1332 | 19216 | 1340 | 80,1 | 100,6 |
11. | Санаторій “Парк здоров’я” | 5610 | 340 | 5610 | 340 | 100,0 | 100,0 |
12. | Санаторій “Аркада” | 4066 | 288 | 4066 | 288 | 100,0 | 100,0 |
13. | Санаторій “Арніка” | 7290 | 426 | 4988 | 299 | 68,4 | 70,2 |
14. | Санаторій “Женева” | 2040 | 2040 | 100,0 | |||
15. | Санаторій “Конвалія” | 2170 | 257 | 2170 | 257 | 100,0 | 100,0 |
16. | Санаторій “Віктор” | 6506 | 271 | 4523 | 377 | 69,5 | 139,1 |
17. | Санаторій “Либідь” | 5040 | 210 | 2173 | 144 | 43,1 | 68,6 |
Пансіонати: | 16016 | 909 | 11390 | 868 | 71,1 | 95,5 | |
1 | Пансіонат “Нафтуся” | 331 | 29 | 331 | 29 | 100,0 | 100,0 |
2 | Пансіонат “Молдова” | 985 | 52 | 985 | 52 | 100,0 | 100,0 |
3 | Пансіонат “Пролісок” | 2064 | 172 | 2064 | 172 | 100,0 | 100,0 |
4 | Пансіонат “Едельвейс” | 4770 | 199 | 3216 | 246 | 67,4 | 123,6 |
5 | Пансіонат “Алексік” | 3744 | 156 | 672 | 68 | 17,9 | 43,6 |
6 | Пансіонат “Світязянка” | 3847 | 274 | 3847 | 274 | 100,0 | 100,0 |
7 | Пансіонат “Мальви” | 275 | 27 | 275 | 27 | 100,0 | 100,0 |
Всього по санаторіях і пансіонатах | 580566 | 29302 | 502679 | 33392 | 86,6 | 114,0 | |
Готелі: | 0 | 4264 | 0 | 4264 | – | 100,0 | |
1 | Готельний комплекс “Ріксос Прикарпаття” | 3243 | 3243 | – | 100,0 | ||
2 | готель “Клуб РН” | 60 | 60 | – | 100,0 | ||
3 | готель “Маріот” | 154 | 154 | – | 100,0 | ||
4 | Готель «Оскар» | 24 | 24 | – | 100,0 | ||
5 | Готель «Старий Відень» | 120 | 120 | – | 100,0 | ||
6 | СПА-готель “5 океан” | 27 | 27 | – | 100,0 | ||
7 | Готель “Трускавець” | 636 | 636 | – | 100,0 | ||
Вілли | 0 | 1006 | 0 | 1006 | 64,3 | 100,0 | |
1 | «Хеллі»«Сані»«Набі»«Соламія» | 187 | 187 | – | 100,0 | ||
2 | Вілла «Любов» (“Анастасія”) | 150 | 150 | – | 100,0 | ||
3 | “Марта” | 49 | 49 | – | 100,0 | ||
4 | Калина | 40 | 40 | – | 100,0 | ||
5 | Хижина СПА | 580 | 580 | – | 100,0 | ||
Всього по санаторно-курортних закладах: | 581466 | 34572 | 503579 | 38682 | 86,6 | 111,9 |
Розвиток підприємництва
Станом на 01.04.2010 року нараховується суб’єктів підприємництва:
– юридичних осіб 725 од. (зареєстровано 939 одиниць, скасовано –214 одиниць, в т.ч. за І квартал відповідно 8 і 4);
– фізичних осіб 2 062 чол. (зареєстровано 3 074 чоловік, скасовано –1 012 чоловік, в т.ч. за І квартал відповідно 45 і 53);
За державну реєстрацію фізичних та юридичних осіб в місцевий бюджет поступило коштів в сумі 2,6 тис. грн., що на 300 грн. менше надходжень аналогічного періоду минулого 2009 року (2,9 тис. грн.).
Поступило коштів в місцевий бюджет за надання дозволу на проведення вуличної торгівлі в сумі 3,3 тис. грн., що на 500 грн. менше аналогічного періоду 2009 року (3,8 тис. грн.).
Мережа обслуговування по місту складає: об’єкти торгівлі – 140 од., громадського харчування –72 од., побутового обслуговування – 56 од.
Діяльність Дозвільного центру Трускавецької міської ради
Кількість звернень суб’єктів господарювання МДО | 0 |
Кількість звернень суб’єктів господарювання Адміністратор | 75 |
Кількість виданих документів дозвільного характеру МДО | 0 |
Кількість виданих документів дозвільного характеру Адміністратор | 46 |
Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру МДО | 0 |
Кількість відмов у видачі документів дозвільного характеру Адміністратор | 18 |
Кількість зареєстрованих декларацій | 6 |
Кількість відмов у реєстрації декларацій | 0 |
Кількість наданих консультацій МДО | 0 |
Кількість наданих консультацій Адміністратор | 75 |
Зайнятість населення
Чисельність населення Трускавця станом на 1 березня 2010 року становила 29 868 осіб (наявне населення), та 21 237 осіб – постійне населення.
У січні-лютому 2010 року в місті Трускавці народилося 39 дітей, померло 45 осіб. Природній спад становить 6 осіб. За цей період прибуло 34 особи, вибуло – 57 осіб, міграційний спад становить – 23 особи. Загальний спад по місту складає 29 осіб.
За три місяці 2010 року у службу зайнятості звернулося 243 особи, з них працевлаштовано – 132 особи, надавалися послуги – 516 особам.
Станом на 01.04.2010 року в міському Центрі зайнятості на обліку перебувало 293 особи з незайнятих громадян, в тому числі 284 особи зі статусом безробітного.
Отримують допомогу з безробіття 188 осіб, або 66,20 %.
Потреба підприємств у працівниках (на вільні робочі місця та вакантні посади) –11 осіб, в тому числі:
– робітники 3 чол., або 27,27 %;
– службовці 8 чол., або 72,73 %;
– особи без професії, спеціальності 0 чол., або 0%.
На одне вільне робоче місце (вакантну посаду) претендувало 27 чол.
Навчалися, перенавчалися та підвищували кваліфікацію у звітному періоді – 37 чол., або 7,17 %.
Брали участь у громадських роботах – 32 чол., або 6,2 %.
Сума виплаченої допомоги з безробіття 364,50 тис. грн. Середньомісячний розмір виплаченої допомоги з безробіття 573,50 грн.
Надійшли списки на вивільнення 940 осіб із 4 підприємств.
Нові робочі місця
І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | |
Завдання на рік щодо створення нових робочих місць | 1400 | 550 |
Створено, чол. | 234 | 132 |
% до завдання | 16,7 | 24 |
Легалізовано нових робочих місць | 56 | 20 |
Ліквідовано робочих місць | 73 | 95 |
До Пенсійного фонду за І квартал 2010 року поступило 17 154,5 тис. грн., що на 43,56 тис. грн. менше відповідного періоду 2009 року (17198,06 тис. грн.).
Недоїмка станом на 1.04.2010 року становить 588,8 тис. грн. Видатки склали 15 585,56 тис. грн., що на 1 695,36 тис. грн. більше І кварталу 2009 р., а в доходах складає 90,8 %.
Кількість пенсіонерів у місті – 5 526 чол. і зросла відносно 1 кварталу 2009 року на 25 осіб.
Кількість працюючих по місту склала 14 488 чол., з яких 13 488 чол. – штатні працівники, 1 000 чол. – наймані працівники.
Фонд оплати праці по місту за 2 місяці 2010 року склав 32 344,6 тис. грн.
Середня заробітна плата по місту складає 1 116 грн.
Соціальний захист
На обліку в управлінні праці та соціального захисту населення станом на 01.04.2010 року перебуває:
– 1306 інвалідів, в т.ч. – 80 інвалідів війни;
– 1018 ветеранів війни;
– 1525 ветерана праці;
– 2817 дитини війни.
Станом на 01.04.2010 року надавалось допомог за рахунок наступних джерел фінансування.
- За рахунок коштів державного бюджету (допомоги) профінансовано:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис грн. | к-сть одержувачів | сума, тис. грн. | |
Державні допомоги сім’ям з дітьми: | 899 | 1055,7 | 1074 | 1504,9 |
Допомога по вагітності та пологах | 25 | 22,5 | 42 | 26,1 |
Допомога на дітей до 3-х років | 506 | 213,6 | 552 | 317,2 |
Одноразова допомога при народженні | 193 | 690,0 | 293 | 1000,0 |
Допомога на дітей, які перебувають під опікою | 8 | 27,6 | 11 | 29,9 |
Допомога на дітей одиноким матерям | 162 | 97,6 | 166 | 115,6 |
Допомога при усиновленні дитини | 0 | 0 | 2 | 10,0 |
Тимчасова допомога на дітей, батьки яких ухиляються від сплати аліментів | 5 | 4,4 | 8 | 6,1 |
Державна соціальна допомога малозабезпеченим сім’ям | 31 | 41,6 | 16 | 17,4 |
Державна соціальна допомога інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам | 131 | 260,1 | 145 | 349,9 |
Державна соціальна допомога на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування за принципом “гроші ходять за дитиною” | 2 | 9,9 | 3 | 19,8 |
Разом: | 1063 | 1367,3 | 1238 | 1892,0 |
Заборгованість по державних допомогах сім’ям з дітьми станом на 01.04.2010 р. становить в сумі 94,1 тис. грн.
- За рахунок коштів державного бюджету (пільги на житлово-комунальні послуги і послуги зв’язку):
Вид пільги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року |
сума, тис. грн. | сума, тис. грн. | |
Пільги ветеранам війни та праці на ЖКП | 653,4 | 650,7 |
Інші пільги ветеранам війни та праці | 2,3 | 0 |
Пільги ветеранам військової служби та органів внутрішніх справ | 64,5 | 65,1 |
Пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС | 4,6 | 13,6 |
Інші пільги громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС | 0,0 | 0 |
Пільги громадянам, передбачені ст.77, ст.29, ст.57. | 2,1 | 0,9 |
Пільги на зв’язок | 44,6 | 23,4 |
Разом: | 771,5 | 753,7 |
- За рахунок коштів місцевого бюджету:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис. грн. | к-сть одержувачів | сума, тис. грн. | |
Витрати на житлово-комунальні послуги для реабілітованих ст. 3, дітям-сиротам, вдовам політв’язнів, учасникам бойових дій УПА | 148 | 42,9 | 148 | 35,5 |
Адресна допомога на ЖКП опікунам дітей-сиріт | 3 | 2,0 | 0 | 0 |
Компенсація фізичним особам, які надають послуги | 26 | 5,8 | 28 | 4,7 |
Соціальні виплати інвалідам І групи | 117 | 0,5 | 118 | 0,4 |
Доплата до пенсії учасникам бойових дій УПА | 21 | 10,9 | 21 | 10,1 |
Адресна допомога сім’ям, в яких проживає два і більше інвалідів | 22 | 12,0 | 0 | 0 |
Одноразова допомога згідно розпорядження міського голови | 96 | 9,8 | 79 | 8,0 |
Допомога на поховання | 2 | 0,9 | 2 | 0,9 |
Разом: | 435 | 84,8 | 396 | 59,6 |
Заборгованість станом на 01.04.2010 р. становить в сумі 25,1 тис. грн.
- За рахунок коштів Пенсійного фонду:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис. грн. | к-сть одержувачів | сума, тис. грн. | |
Компенсація по догляду за інвалідом І групи | 15 | 0,5 | 23 | 0,8 |
Державна соціальна допомога особам, які не мають права на пенсію | 9 | 16,0 | 14 | 26,4 |
Разом: | 24 | 16,5 | 37 | 27,2 |
- Відділенням державного казначейства у м. Трускавець відшкодовано громадянам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року |
сума, тис. грн. | сума, тис. грн. | |
Компенсація вартості продуктів харчування (дорослі) | 16,8 | 16,4 |
Компенсація вартості продуктів харчування (діти) | 0,4 | 0,5 |
Відшкодування додаткової відпустки | 0,0 | 0,0 |
Компенсація за пільгове медичне обслуговування | 0,8 | 1,0 |
Допомога на оздоровлення | 1,0 | 0,3 |
Відшкодування вартості проїзду | 0,0 | 0,0 |
Разом: | 19,0 | 18,2 |
- Санаторно-курортне лікування громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів:
Вид | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року |
Діти | 0 | 0 |
Дорослі | 0 | 0 |
діти з батьками | 0 | 0 |
Разом: | 0 | 0 |
- За рахунок коштів обласного бюджету:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Допомогу малозабезпеченим особам, які здійснюють догляд за інвалідом І чи ІІ групи, внаслідок психічного розладу | 2 | 0,3 | 1 | 0,2 |
Разова грошова допомога воїнам УПА | 0 | 0 | 0 | 0 |
Відшкодування витрат на поховання учасників бойових дій | 1 | 0,9 | 2 | 1,7 |
Одноразова грошова допомога згідно розпоряджень Львівської ОДА | 0 | 0 | 9 | 3,1 |
Одноразова грошова допомога багатодітним сім’ям | 0 | 0 | 0 | 0 |
Разом: | 3 | 1,2 | 10 | 5,0 |
- За рахунок коштів Фонду соціального захисту інвалідів:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Компенсація за невикористані санаторно-курортні путівки | 4 | 1,0 | 0 | 0 |
Компенсація на бензин та транспортне обслуговування | 18 | 1,3 | 38 | 4,6 |
Разом: | 22 | 2,3 | 38 | 4,6 |
- За рахунок коштів Державного бюджету:
Вид допомоги | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | к-сть одержувачів | сума, тис.грн. | |
Разова грошова допомога до Дня Перемоги | 0 | 0 | 0 | 0 |
Одноразова грошова допомога інвалідам та малозабезпеченим непрацюючим пенсіонерам | 7 | 1,0 | 14 | 1,6 |
Одноразова грошова допомога матерям, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня» | —– | —– | 0 | 0 |
Разом: | 7 | 1,0 | 14 | 1,6 |
- Субсидії:
Вид | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | |||
к-сть сімей | Сума, тис.грн. | к-сть сімей | сума, тис.грн. | ||
Одержують субсидію | 956 | 829 | |||
звернулось за
призначенням житлових субсидій |
119 |
45 |
|||
в т.ч. | |||||
Вперше | 24 | 11 | |||
Повторно | 95 | 34 | |||
призначено субсидію | 91 | 16,3 | 37 | 6,3 | |
Нараховано коштів | 492,2 | 379,1 | |||
Відшкодовано | 530,9 | 347,5 | |||
з них: | |||||
субвенція згідно листів | 526,2 | 347,5 | |||
Грішми | 4,7 | 0 |
Середньомісячний розмір субсидії станом на 01.04.2010р. становив 153.71 грн.
З числа сімей, яким призначено житлову субсидію, станом на 01.04.2010 року, 518 склад-ються з однієї особи, 199 – з двох осіб, 501 сім’я має в складі особу (чи кілька осіб), які користується пільгами., зокрема, з них 125 сімей у складі мають учасника війни, 375 – дитину війни. 536 сім’ї складається лише з пенсіонерів-непрацездатних, 12 сімей є багатодітними.
Середньомісячна вартість житлово-комунальних послуг, які взято для розрахунку житлових субсидій, складає 310,26 грн.
- Санаторно – курортне лікування інвалідів, ветеранів війни та праці: (забезпечено путівками)
Категорія | 1 квартал 2009 року | 1 квартал 2010 року |
Інвалідів війни | 0 | 1 |
Учасників бойових дій | 1 | 0 |
Учасників війни | 5 | 2 |
Інвалідів праці | 0 | 0 |
На супровід інваліда 1 групи | 0 | 1 |
Всього: | 6 | 4 |
- Протезно-ортопедичне забезпечення інвалідів, ветеранів війни та праці:
Засоби реабілітації | 1квартал 2009 року | 1 квартал 2010 року |
Інвалідними візками | 1 | 2 |
Ходунками | 1 | 0 |
Милицями | 0 | 2 |
Палицями | 2 | 1 |
Крісло судно | 1 | 1 |
Меблі | 2 | 0 |
Засобів для спілкування | 13 | 1 |
Всього: | 20 | 7 |
- Видача направлень на забезпечення засобами реабілітації:
Засоби реабілітації | 1 квартал 2009 року | 1 квартал 2010 року |
Всього: | 7 | 14 |
Ортопедичне взуття | 5 | 5 |
Протези молочної залози | 2 | 2 |
Ортези верхніх кінцівок | 0 | 1 |
Ортези нижніх кінцівок | 0 | 4 |
Протези нижніх кінцівок | 0 | 0 |
Допоміжні засоби для особистого догляду | 0 | 2 |
- Забезпечення талонами на проїзд:
Талони на проїзд ветеранам війни | 1 квартал 2009 року | 1 квартал 2010 року |
50% знижкою | 4 | 4 |
100% знижкою | 0 | 2 |
Всього: | 4 | 6 |
Скеровано на проходження медичної та професійної реабілітації у Львівський обласний центр професійної реабілітації – 1 інваліда.
Скеровано Головному управлінню праці та соціального захисту населення 2 транспортні справи інвалідів, які перебувають на обліку для забезпечення автотранспортом на пільгових умовах.
Постійно проводиться поповнення Централізованої бази інвалідів.
- Колективно – договірна робота
По м. Трускавець укладено 86 колективних договорів, 11911 працівників охоплено колективними договорами. Постійно надаються консультації та рекомендації і контроль за виконанням колективних договорів на підприємствах, установах, організаціях міста.
І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | |
К-сть зареєстрованих колективних договорів | 6 | 1 |
Проведено 11 перевірок на підприємствах, установах, організаціях щодо додержання законодавства про працю, надано 9 рекомендацій щодо виправлення виявлених порушень під час проведення перевірок.
Надано необхідну інформацію по підприємствах – боржниках з виплати заробітної плати для її використання на засіданнях комісії з питань погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат, яке відбулося 24 березня 2010 року.
Проводиться щотижневий моніторинг по погашенню заборгованості з виплати заробітної плати на економічно-активних підприємствах міста.
Здійснюється щомісячний контроль по підприємствах, установах, організаціях спільно з міським відділом статистики по заборгованості з виплати заробітної плати .
- Заборгованість з виплати заробітної плати:
Підприємства-боржники із виплати заробітної плати | І квартал 2009 року | І квартал 2010 року | ||
к-сть
підприємств |
сума заборгованості із зарплати, тис. грн. | к-сть
підприємств |
сума заборгованості із зарплати, тис. грн. | |
Економічно-активні | 4 | 288,7 | 6 | 976,1 |
Економічно- неактивні | 2 | 96,6 | 1 | 72,4 |
Підприємства-банкрути | 1 | 20,1 | 2 | 273,0 |
Разом : | 7 | 405,4 | 9 | 1 321,5 |
Охорона праці
За звітний період було обстежено 17 підприємств міста з питань охорони праці, виявлено 226 порушень.
Організовано і проведено навчання та атестацію керівників, спеціалістів підпри-ємств міста з питань охорони праці. Навчання пройшло 80 чол.
Надано 24 керівникам підприємств міста консультації по питаннях ведення техдоку-ментації з охорони праці.
- Травми виробничого та невиробничого характеру:
Травми невиробничого
Характеру |
3 місяці 2009 року | 3 місяці 2010 року |
– дорослі | 352 | 345 |
– діти | 62 | 56 |
– з смертельним наслідком | 3 | 3 |
Виробничі травми | 0 | 1 |
– з смертельним наслідком | 0 | 0 |
- Перевірка достовірності даних про доходи громадян та їх майновий стан:
За І квартал 2009 р. | За І квартал 2010 р. | |
Направлено запити на підприємства, установи та організації всіх форм власності | 558 | 498 |
Одержано відповідей та опрацьовано | 505 | 480 |
Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям. | 31 | 16 |
Перевірено особових справ одержувачів житлових субсидій | 956 | 630 |
Перевірено особових справ одержувачів державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам. | 25 | 15 |
Перевірено особових справ одержувачів допомоги по догляду за інвалідом І, ІІ групи внаслідок психічного розладу. | 6 | 1 |
Перевірено особових справи одержувачів соціальних послуг | 3 | 13 |
Перевірено особових справи одержувачів державної соціальної допомоги на дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. | 5 | 7 |
Проведено зустрічних перевірок з питань достовірності інформації про розмір заробітної плати громадян, які звернулися за призначенням житлових субсидій. | 51 | 29 |
Проведено обстежень сімей з питань цільового використання коштів, виплачених при народженні дитини. | 20 | 15 |
Проведено обстежень сімей, які звернулися в комісію з надання житлових субсидій та державних соціальних допомог. | 20 | 12 |
Заборгованість з оплати за енергоносії та квартирну плату станом на 01.04.2010 року становить 8 275,4 тис. грн., що на 539,9 тис. грн. більше І кварталу 2009 року (7 735,5 тис. грн.), до початку року заборгованість збільшилась на 1 413,8 тис. грн. (на 01.01.2010р. – 6861,6 тис. грн.). В тому числі:
Електроенергія – загальний борг станом на 1.04.2010 р. складає 178,1 тис. грн., з них:
• державний бюджет – 4,6 тис. грн.;
• населення – 137,3 тис. грн.
Борг до початку 2010р. року зменшився на 29,3 тис. грн. (поч. року 207,4 тис. грн.).
Відсоток проплати становить -100,3 %.
Теплопостачання – загальний борг станом на 1.04.2010р. становить 5033,9 тис. грн., з них:
• заборгованість населення складає – 4 056,0 тис. грн.;
• державний бюджет – 50,9 тис. грн.;
• місцевий бюджет – 340 тис. грн.;
• пільги – 133,9 тис. грн.;
• субсидії – 77,7 тис. грн.;
• інші споживачі – 375,4 тис. грн.
Борг до початку 2010 року збільшився на 1 357,3 тис грн. (3676,6 тис грн.).
Відсоток проплати становить – 81,5 %.
Водопостачання та водовідведення – загальний борг станом на 1.04.2010 р. становить – 1 954,6 тис. грн. В тому числі:
• заборгованість населення складає – 861,8 тис. грн.;
• державний бюджет – 48,4 тис. грн.;
• місцевий бюджет – 32,8 тис. грн.;
• пільги –24,7 тис. грн.;
• субсидії – 16,4 тис. грн.;
• інші споживачі – 1067,3 тис. грн.
Борг до початку року збільшився на 335,4 тис. грн.( 1619,2 тис. грн.).
Відсоток проплати становить – 90,9 %
Газопостачання – загальний борг станом на 1.04.2010р. становить – 123,6 тис. грн., з них:
• населення – 726,6 тис. грн.;
• державний бюджет – 117,3 тис. грн.;
• місцевий бюджет – 55,3 тис. грн..
• пільги – 56,8 тис. грн.
• субсидії – 14,3 тис. грн.
• інші споживачі – 766,6 тис. грн.
Борг до початку 2010 р. року зменшився 306,4 тис. грн. (430,0 тис. грн.).
Відсоток проплати становить 105,4 %.
Квартирна плата – заборгованість станом на 1.04.2010 р. становить 985,2 тис. грн.
Борг до початку 2010 року збільшився на 56,8 тис. грн. (928,4 тис. грн.).
Відсоток проплати становить 95 %.
У загальній сумі заборгованості борг населення міста складає 6 766,9 тис. грн. До початку 2010 року заборгованість збільшилась на 1 110 тис. грн.( 5 656,7 тис. грн.)
Заборгованість з виплати заробітної плати
Станом на 01.04.2010 р. загальна заборгованість з виплати заробітної плати за оперативними даними становить 1321,5 тис. грн. До початку року заборгованість зросла на 421, 5 тис. грн.
В тому числі:
– на економічно-активних підприємствах – 976,1 тис. грн.:
– КП «Наше місто» – 322,8 тис. грн.;
– Прикарпатський інститут ім. Грушевського МАУП – 116,9 тис. грн.;
– ТзОВ «Дорсервіс» – 79,6 тис. грн.;
– ВАТ «Готелі Трускавця» – 82,4 тис. грн.;
– ЗАТ «Карпатський Дім» – 117,3 тис. грн.;
– ЗАТ «Т. С. Б.» – 257,1 тис. грн.
– на економічно-неактивних підприємствах – 72,4 тис. грн.:
– ПТВП «Карпати» – 72,4 тис. грн.
– на підприємствах – банкрутах – 273,0 тис. грн.:
– ВАТ «Курорторг» – 259,8 тис. грн.
– ТзОВ «ЕКО Трускавецькурорт» – 13,2 тис. грн.
Марія Заверюха, завідувач планово-економічним відділом Трускавецької міської ради
Від редакції: в ексклюзивному коментарі нашому виданню Марія Романівна зазначила, що всі подані в доповіді-інформації показники є робочими, а не остаточними, вони уточнюються, по деяких пунктах подано інформацію за січень-лютий, по інших – за цілий квартал. Ми висловлюємо щиру подяку п. Марії Заверюсі за наданий матеріал для видання «Трускавецький вісник».
ТОП коментованих за тиждень