Як було повідомлено на понеділковій нараді 3 жовтня, вартість рекламної кампанії Трускавця на наступний, 2013 рік, становитиме 1 мільйон 300 тисяч гривень. Ці кошти влада міста хоче збирати з господарюючих суб’єктів міста, щоб творити імідж нашого курорту як міста здоров’я, досвіду та комфорту. Як було сказано, “потрібно об’єднати фінансові зусилля всіх господарюючих суб’єктів Трускавця”, інакшими словами – із санаторіїв, вілл, готелів та пансіонатів збиратимуть гроші для влади. Є прислів’я – своїм маслом я й сам помащуся. Навряд чи оздоровниці нераціонально використовують власні кошти і з радістю даватимуть кровно зароблені гривні чи доляри невідомо кому і невідомо на що.
(Переглядів 11 , 1 переглядів сьогодні)
ТОП коментованих за тиждень