Ще кілька місяців залишилося до відкриття надсучасного готельного комплексу в самому центрі Трускавця – чотиризіркового красеня «Каштан». А тим часом триває підбір та навчання майбутнього персоналу, за підготовку якого взялася ціла команда фахівців відділу з управління персоналом, або НР – відділу (в перекладі з англійської Human resources – людський ресурс) на чолі з менеджером готелю, маврикійцем за походженням Правіком Рамессуром.
Варто нагадати, що робота НВ- відділу суттєво відрізняється від роботи класичного відділу кадрів насамперед своїм сучасним підходом до пошуку необхідних фахівців, навчанням (переважно через тренінги та семінари) та формуванням кадрового резерву. Проте головним критерієм свого вибору молодий колектив фахівців цього відділу вважає прагнення потенційного працівника до самовдосконалення, іншими словами – бажання вчитися.
Принаймні, ставка тут зроблена на високий рівень саморозвитку не лише через брак спеціалістів необхідних кваліфікацій, а швидше через той потенціал, який спонукає людину удосконалювати знання та вміння, досягати нових вершин. До таких людей тут, запевняють фахівці, особлива увага. Саме для них організований «Центр самоосвіти та розвитку» та розроблена тренінгова програма, де майбутніх «каштанівців» навчають вмінню спілкуватися з різними людьми, лояльності, командній роботі, уважності, комунікабельності та інших якостей, властивих європейському рівню обслуговування.
Щоправда, серед потенційних працівників не бракує справжніх професіоналів з неабияким досвідом та знанням справи. Таких фахівців працевлаштовуватимуть у першу чергу, і саме від них залежатиме доля перших днів функціонування нового об’єкта, створення ефективної команди тощо.
Тим часом тренінговий процес триває. Та попри те, що тренінги стартували ще у червні, у тих, що прагнуть навчатися та працювати у готелі, але не встигли потрапити до сформованих груп, з’явилася можливість долучитися до них з вересня. Для цього команда НР – відділу розпочала проводити додаткові співбесіди з новими кандидатами.
Стартуватиме підготовка фахівців у листопаді, а вже через місяць сформована команда професіоналів втілить у життя головну мету оздоровчого комплексу – європейський рівень сервісу та обслуговування.
Центр самоосвіти та розвитку розташований за адресою: м. Трускавець, вул. Біласа, 13, тел.: 6 00 57, 6 00 61, e-mail khastan.hotel@gmail.com
Високий рівень сервісу та культура обслуговування
Свою роботу над проектом Готель “Каштан”та СПА” (Mirotel Resort & SРА) у Трускавці його Генеральний менеджер Правін Рамессур розпочав у березні цього року. Незважаючи на такий короткий термін перебування в нашому місті, Правік зумів проявити майстерні здібності в своїй справі. Про це в нашому інтерв’ю.
– Пане Рамессур, дозвольте поцікавитись, звідки Ви родом, чим займались до прибуття в наше місто і в якій сфері працювали?
– Я родом із острова Маврикій, що в Індійському океані. Моя батьківщина відома в цілому світі своєю екзотикою, мальовничими пляжами і найвищим рівнем готельного сервісу.
До того, як мене запросили в Трускавець для роботи над проектом “Готель “Каштан”та СПА” я весь час працював у сфері ресторанно-готельного бізнесу. В цій галузі я ще з 1999 року. В Україні я працюю за запрошенням вже не перший рік (з 2004р.). Так з листопада 2004р. по вересень 2006р. я працював над проектом “Донбас-Палас” в Донецьку, а з вересня 2006 протягом одного року – над проектом “Готель “Опера” в Києві. На даний момент обидва готелі є членами асоціації „Провідні готелі світу” (“The Leading Hotels of the World”)
В березні цього року на запрошення керівництва ЗАТ «Трускавецькурорт» я приїхав у Трускавець.
– Скажіть, будь ласка, пане Рамессур, що є головною метою для Вас у роботі над даним проектом?
– Головною метою є досягнення максимуму в даній справі.
– Чи складно працювати з нашими людьми?
– Слід зізнатися, що робота з Вашими краянами набагато складніша у порівнянні з моїм попереднім досвідом. Тому потрібно докласти досить зусиль, щоб досягнути бажаного результату для сервісу високого рівня.
Я переконаний, що для того, щоб все задумане реалізувати, слід бути відданим справі, дотримуватися правила: “Клієнт завжди правий” виконувати те, що обіцяв, очікувати від людей кращого і в жодному разі не забувати, що спілкування – це саме ключ до успіху.
Проект “Готель “Каштан”та СПА” внесений у мережу об’єктів Євро-2012. Це повинен бути справжній європейський курорт. Адже тут, відповідно, гарна природа, цілющі джерела…
– Пане Рамессур, а Вам подобається Трускавець? Які Ваші враження?
– Трускавець – приємне, затишне, тихе курортне містечко з повільним трафіком, гарними чистими вуличками, привітними людьми. Тож тут мають робити людей щасливими.
Ірина Кішко, газета “Трускавецькурорт”
ТОП коментованих за тиждень